April 29, 2005

Tanduk Rusa


Image hosted by Photobucket.com

Ini pokok tanduk rusa kat rumah aku. My hubby's favorite ferns. Dulu pokok ni banyak kat hutan. Sekarang dah jadi pokok hiasan. Harga pun dah mahal.

13 comments:

Batrisya88 said...

*tgh drive*

dok tgh cari umah auntyN..

tu tanduk kucin..
tu tanduk kerbau..
tu tanduk.. kambing..

mana tanduk rusa nih.....Lost..

AuntyN said...

Bat, tanduk kucing ada ke? Alah rumah warna putih kat tepi jalan tu lah. Baik2 jaga pagar rumah aunty tu.

cempakabiru said...

aunty, pokok langsuyor x tanam ka?cantik gak tuh..:)

Apple Pie said...

Suburnya pokok fern dia. Saya tanam pokok fern yg spesis kecik pun mampos ehheheheh.

AN, nak tanya skit buleh. Pucuk putat yg slalu AN buat ulam tu camana rupanya? :D

AuntyN said...

Cempaka : Pokok langsuyor tu macam mana ek? Ada satu tu yg mungkin pokok tu nanti aunty bubuh gambar dia.

Apple : OK nantiaunty cuba bubuh gambar pucuk putat tu OK

DeLinn said...

baru nak suh aunty bubuh gambar pucuk putat sebab tak penah dengar langsung sebelum ni :)

atenah said...

i pun ada pokok tanduk rusa masa masih berumah di sana, nak kasi gemuk campak masuk pisang or betik yg dah lebam2 tu. my neighbor saw me doing that and asked: why are you throwing bananas up in the air?

Orgkampung said...

aunty...kat rumah kita pun ada tanduk rusa gak..tapi apsal tenguk aunty punya lagi merimbun yeeee....hubby bagi makan pisang montel..dia kata tanduk rusa suka tu..ye ke..aunty bagi makan apa ya...nak gak tau..errrr aunty ada banyak tu bagi la satu hehehe :-)

AuntyN said...

Orgkampong, aunty tak pernahbagi makan apa pun, tak pernah tgk hubby bagi pokok2 ni makan macam tenah cakap tu, tapi pokok ni lebih elok kalau dia di gantung kat pokok jgn bawah bumbung zinc atau genting. Selalu aunty siram dgn air je tu. Nak kalau kena tanya uncle Z.....

Anak Dagang said...

lawANYA

Orgkampung said...

betul la aunty...kat rumah tu letak kat tiang batu mana la dia cam merajuk je kan..hmmm..nanti jenjalan penang nak kena kosongkan bonet keta nih..hehehee

Make Money Home Based Business said...

Sensational blog. I took pleasure in the site and I
will go back! Surfing online for blogs like this one
is worth my time.
Look who checking out my idea home based service business blog?

Anonymous said...

best regards, nice info detection time for provigil Car part renault Armstrong steam humidifier shopping for prom dresses incorporate new jersey