October 04, 2005

Mana Pi Blog Aku...........??????????????

AAARRRGGGGGHHHHHHHHHH!!!!!!!

Mana pi blog aku ni?
Aku bukak2 nampak blank saja ni...
Apa hal ni aku pun tak tau.
Adakah ini satu petanda..........

Yang aku kena berenti berblog???

Ohhhhhh Tidakkkkkkkkk..................................

Habih camna?.........................

Duduk diam, diam lah sat.

23 comments:

Mas said...

naper auntyn?tiba2 jer blog blank.konfius

AuntyN said...

Mas : Tak tau pasai apa2, tiba2 je blank. Nasib dah OK, kalau tak kena hibernate sat masa bulann posa ni hehehe

sempoii said...

fuhh sib bek dah ok..tak jadi la hibernate yer aunty :p

Kak Teh said...

N - memang kadang2 hjadi macam ni...i think its technical glitch! selamat menyambut bulan puasa!

AuntyN said...

poii : Alhamdullillah. Nampaknya tak jadi hibernate tu, hehehe

Kak Teh : Dah apnik dah tadi tu...
Selamat berpuasa to u toooo...

tgazfa said...

fuh legaaa!!! dapat gak tgk balik blog ni..

AuntyN said...

azfa : Betui legaa!!!.

atasya said...

aik cam biskut plak..kejap ada...kejap takde hehe...

auntyn!! happy ramadhan...may u have a blast one...and a blast one u'll have..indeed (ckp terbalik ala2 yoda dlm starwars)

Alex Lacey said...

Semalam datang sini nak kasi komen tak leh sebab blog maintenance....sekarang dah ok ni buleh la hantar komen hehehehe

"Selamat Berpuasa" pada aunty dan keluarga....(masak sedap-sedap tu utk berbuka & sahur)

AuntyN said...

Insyaallah alex, awak pun sama OK hehehe

Anonymous said...

tenang AN tenang...

wah wah...style link baru tu....ok la dpt supporting role...heheh..

ayu said...

Aunty,
blogspot pun ready utk Ramadhan kot hahahaha... tu yg blank tuh kejap.

AuntyN said...

Anon : Panik tak tentu hala lah pulak. Sapa lah pulak ni ha? One of the makcik junior ke?

Ayu : Haah, agaknya lah kut hehehe

minah blur said...

AuntyN - Selamat Berpuasa :)

syida said...

Selamat berpuasa Aunty N.

anggerik merah said...

Saja dia nak acah2 kot atau menguji kesabaran...nasib baik dapat balik blog..

AdieJin said...

TAK LAH...uncleN saja hantar email kat blogspot...Karipap semalam tak best..UncleN marah..HAHAHAHAHAHAH HAHAHAHAHA ( gelak JIN ) HAHAHAHAHAHA

narfnarf said...

breathe, auntyN...breathe! :o)

selamat berpuasa!!! *HUGS*

Anonymous said...

amboi AN...you almost gave me a haert attack lah!!! phew!!! nasib baik tak jadi hibernate..

princess

PB said...

saja jer dia nak uji Aunty N b4 puasa. Nak test kesabaran tuuuu..

Sabar , jangan marah marah, Nanti kena juallll...

Audra said...

Dugaan bulan puasa tu AuntieN.... sabarrr....



P/S: Blog hosting tengah mengong la tu... takut lupa bangun sahur!

AuntyN said...

minah and syida : Selamat Berpuasa jugak

anggerik : itu lah nampak sangat tak sabar tu kan? hehehe

Jin : eleh ko jeles tak bagi karipap tu sikit tu.. Belum cuba belum tahu tau...

narfy : 1 2 3 deep breath in, deep breath out hehehe. Hugs to you too.

princess : not my doing, blame the blogspot lah hehehe. Heart attack, i'll be the first one..

pb : Tak marah lah...panik saja sat ni

audra : betul tu DUGAANNNNNN....

Anonymous said...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it Discount athletic swimsuits Free samples of upskirts http://www.lesbian-cunt-licking-galleries.info/jenna-jameson-babydoll-dvd.html Omnilux blue light treatment for acne free jenna jameson and briana banks Tips on painting refrigerators Toyota pickup pictures Answering services prince frederick maryland Order cialis us soldier jailed in afghan abuse jenna jameson guitar Marketing effectively high end furniture Cleveland bookcases Teri summers hardcore jenna jameson wicked one buy dreampharmaceuticals.com online propecia